ua en ru

Українка стала обличчям реклами Dolce&Gabbana (фото)

Українка стала обличчям реклами Dolce&Gabbana (фото) Фото: Dolce&Gabbana (facebook.com/DolceGabbana)

У кастингу для зйомок брало участь 40 дівчат

Відома українська модель Дар'я Міненко стала обличчям нової рекламної кампанії італійського бренду Dolce&Gabbana. Відповідні фото дівчина опублікувала на своїй сторінці в Instagram.

"Літне селфі під час зйомок у Dolce&Gabbana. Велике спасибі за гарно проведений час", - підписала вона фото.

Слід уточнити, що зйомки бренд проводив на грецькому острові Міконос. Судячи по знімках, керівництво Dolce&Gabbana пропонує жінкам провести відпустку в лутючих сукнях із зображенням коралів, квітів або хижих тварин.

Звернемо увагу, що крім Міненко, на фотосесії були присутні й інші моделі, однак фотографії вирішили сконцентрувати свою увагу саме на українці.

Підкреслимо, що свою кар'єру Дар'я початку в Ужгороді, в агентстві One Models. До того, як потрапити в Dolce&Gabbana, портфоліо українки значилося в рекламній кампанії Roberto Cavalli під час зйомок "осінь-зима 2016-2017".

Українка стала обличчям реклами Dolce&Gabbana (фото)Українка стала обличчям реклами Dolce&Gabbana (фото)Українка стала обличчям реклами Dolce&Gabbana (фото)

Фото: Дар'я Міненко на зйомках відомого бренду (instagram.com/daryaminenko)

До речі, яскраві фарби, виразні принти, денім і ретро-стиль – головні тренди сезону весна-літо`18. Жодна дівчина не залишиться непоміченою, слідуючи модним тенденціям.

Андре Тан представив літню колекцію і розповів, що буде в тренді цього літа. Крім трендів, український дизайнер рекомендує не забувати приміряти посмішку і гарний настрій – це одне з найважливіших правил модного образу.

Яблуко, груша, пісочний годинник – у цьому сезоні кожна дівчина зможе підкреслити достоїнства і приховати недоліки фігури. В трендах цього сезону - спідниці-олівці, сукні-футляри, літні легкі сарафани-трапеції, брюки і шорти з високою талією вільного крою.

Відео: video.rbc.ua