Українцям розповіли, як виробники і продавці дурять покупців

Українцям розповіли, як виробники і продавці дурять покупців
Колаж РБК-Україна

Українці переплачують за імпортний товар величезні гроші

Українці переплачують за імпортний товар у три-чотири рази більше від його первісної вартості. Найвищими статтями витрат, за оцінками експертів picodi.com, є мито та націнки магазинів, передають Vesti.

Основна маса товарів, які продаються у брендових магазинах, виробляється в Китаї. Частина шиється в Україні за давальницькою схемою - коли велика компанія поставляє на швейну фабрику ескізи своїх виробів, тканини та інші витратні матеріали. А потім ці товари поставляються в магазини брендів по всьому світу.

Собівартість виробництва одягу, взуття та аксесуарів дійсно невисока. За даними дослідження picodi.com, фабрики у В'єтнамі, Пакистані або Бангладеш витрачають на виробництво однієї пари джинсів близько 200 грн. Середня націнка виробника на пару джинсів складає всього 33 грн.

Вартість однієї пари кросівок, які випускають в Китаї, становить всього 625 грн, ще 174 грн на кожній парі заробляє виробник. Тобто постачальники купують товар за 799 грн. Китайські фабрики забезпечують спортивним взуттям практично весь світ. Щорічно вони випускають близько 13 млрд пар кросівок.

З мобільними телефонами трохи інша історія. Середня собівартість випуску одного нового смартфона становить 4733 грн. Але на кожному телефоні виробник додатково заробляє 3960 грн за бренд. Тобто вартість смартфона зростає до 8693 грн, тоді як на полицях магазинів у Києві він коштує близько 18 тис. грн.

Якщо говорити про парфумерію, то собівартість виробництва одного флакона парфумів складає 48 грн, тоді як виробник заробляє на ньому 537 грн.

Далі на вартість готового товару впливає ціна доставки, мита та націнка роздробу. У підсумку, за флакон духів, собівартість виробництва яких складає 48 грн, споживач заплатить 2799 грн.

Аналогічна ситуація і з одягом. Директори магазинів стверджують, що висока націнка дозволяє їм знизити можливі ризики. Наприклад, якщо колекція не сподобається або якщо впаде гривня і доведеться влаштовувати масові розпродажі.

Однак ситуація може зміниться найближчим часом. Наприклад, H&M продає одяг, взуття і аксесуари в Україні за такими ж цінами, як і в інших країнах світу. Marks & Spencer знизив ціни на товари в магазинах України на 20%. За підсумком така тенденція може вплинути на подальший розвиток, а цінники доведеться переглянути в бік зменшення.

Нагадаємо, що експерт розповіла, як обманюють покупців у супермаркетах.

Раніше ми писали про те, що українці розповіли, чому їдуть за кордон.

А також повідомляли про те, що експерти зробили важливу заяву про голод у світі.

Новини партнерів
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся