"Укрзалізниця" зазнала жорсткої критики за стан СВ-вагона
СВ-вагон за 1465 гривень не виправдав очікування пасажирки
Одна з пасажирок "Укрзалізниці" задалася питанням економічного обґрунтування тарифів на перевезення пасажирів, після того, як купила квиток в СВ-вагон. Про це Яна Балацко розповіла на своїй сторінці в Facebook.
Вона придбала квиток в СВ-вагон на потяг Київ-Чернівці за 1465 гривень, що на 1000 гривень дорожче, ніж купе.
За її словами, вагон був у дуже поганому стані. З вікна дуло, а обігрів працював слабо і від холоду не рятував. Питання до провідника призвели лише до того, що можна опустити жалюзі, що трохи врятувало ситуацію.
"Бажання дізнатися яка реальна температура повітря у вагоні виявило, що електронний термометр несправний, у вагоні 148 градусів бути не могло", - написала Яна.
Спати вона лягла під двома ковдрами. За її словами, вночі вона все-таки зігрілася.
Фото: facebook.com/iana.balatsko
"Здивувало що у вагоні не було плаката з номерами телефонів куди можна скаржитися на поганий сервіс. Але є інтернет (не вай фай звичайно, але біля міст ловить мобільний інтернет) і номер можна знайти на сайті "Укрзалізниці". Але подзвонити туди можна теж тільки біля міст, так як зв'язок природно переривається в дорозі. Я вирішила не чекати години ночі до найближчої великої зупинки. Може краще створити письмові звернення онлайн? Впевнена, не в однієї мене такий ступор був", - написала Яна.
Скріншот з Facebook
Нагадаємо, що "Укрзалізниця" призначила 17 додаткових поїздів до 8 березня.
Раніше повідомлялося, що НАБУ затримало екс-чиновника "Укрзалізниці".