"Укрзалізниця" зазнала жорсткої критики за стан СВ-вагона

"Укрзалізниця" зазнала жорсткої критики за стан СВ-вагона
Фото: Віталій Носач/РБК-Україна

СВ-вагон за 1465 гривень не виправдав очікування пасажирки

Одна з пасажирок "Укрзалізниці" задалася питанням економічного обґрунтування тарифів на перевезення пасажирів, після того, як купила квиток в СВ-вагон. Про це Яна Балацко розповіла на своїй сторінці в Facebook.

Вона придбала квиток в СВ-вагон на потяг Київ-Чернівці за 1465 гривень, що на 1000 гривень дорожче, ніж купе.

За її словами, вагон був у дуже поганому стані. З вікна дуло, а обігрів працював слабо і від холоду не рятував. Питання до провідника призвели лише до того, що можна опустити жалюзі, що трохи врятувало ситуацію.

"Бажання дізнатися яка реальна температура повітря у вагоні виявило, що електронний термометр несправний, у вагоні 148 градусів бути не могло", - написала Яна.

Спати вона лягла під двома ковдрами. За її словами, вночі вона все-таки зігрілася.

 

Фото: facebook.com/iana.balatsko

"Здивувало що у вагоні не було плаката з номерами телефонів куди можна скаржитися на поганий сервіс. Але є інтернет (не вай фай звичайно, але біля міст ловить мобільний інтернет) і номер можна знайти на сайті "Укрзалізниці". Але подзвонити туди можна теж тільки біля міст, так як зв'язок природно переривається в дорозі. Я вирішила не чекати години ночі до найближчої великої зупинки. Може краще створити письмові звернення онлайн? Впевнена, не в однієї мене такий ступор був", - написала Яна.

"Укрзалізниця" зазнала жорсткої критики за стан СВ-вагона

Скріншот з Facebook

Нагадаємо, що "Укрзалізниця" призначила 17 додаткових поїздів до 8 березня.

Раніше повідомлялося, що НАБУ затримало екс-чиновника "Укрзалізниці".

Новини партнерів
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся