"Pandora": історія популярних намистин
"Пандора" - це марка, яка бере свій початок аж з 1982 року, коли пара коханих Вінні і Пер Еневольдсен відкрили маленьку лавку в столиці Данії.
"Пандора" - це марка, яка бере свій початок аж з 1982 року, коли пара коханих Вінні і Пер Еневольдсен відкрили маленьку лавку в столиці Данії. Переслідуючи спільну мрію, вони стали торгувати аксесуарами ручної роботи, краса і якість яких швидко облетіла місто, зробивши їх лавку ювелірних прикрас найпопулярнішою. Оригінальність виробів була видна не тільки в дизайні, але і матеріалах. Скло, різні камені, різноманітні метали і цінні породи дерева це те, що дозволило їм створювати настільки унікальні речі. Згодом розвиваючись, вони починали формувати і набирати в свою команду молодих і креативних людей.
Настає 1999 рік і ювеліри знову проявляють силу уяви. Створивши ідею «Пандора Шарм», браслет який мав знімаються підвіски (Шарми). По суті, кожен шарм (бус або підвіска) символізував важливий момент в житті. Аксесуари, зібрані повністю з безлічі Шарм, представляють колекцію цих самих значущих подій.
В наслідок, це і стало девізом відомого на сьогоднішній день бренду - «Найважливіші моменти». Девіз, який в результаті перетворився на філософію ювелірного дому. Ця ідея швидко знайшла популярність, адже носити з собою найважливіші життєві моменти у вигляді елегантних прикрас - це неймовірно.
Саме завдяки цій геніально простий ідеї, перша партія намистин Пандора були розпродані в першому ж місяці. Їх скуповували так швидко, що часом вони просто не встигали задовольняти потреби споживачів. Приголомшливий успіх не обійшовся, звичайно ж, без створення нових заводів. Через п'ять років, подружжя відкрило в Азії багатоповерхову фабрику з виробництва, а через один рік, відкрився перший ювелірний магазин Пандора в Німеччині. Після масового виробництва справи компанії пішли в гору, вони стали однією з найпопулярніших компанією ювелірних прикрас. А весь світ став жадати придбати намистини Пандора. На даний момент, будучи авторитетом в ювелірній моді, компанія продає продукції більш ніж в 15 тисяч магазинів і 80 країнах світу.