Givenchy 9/11: "поминальний" показ в Нью-Йорку зібрав рекордну кількість суперзірок

Givenchy 9/11: "поминальний" показ в Нью-Йорку зібрав рекордну кількість суперзірок
Фото: Завершило показ пишне чорнильне оксамитове плаття на супермоделі Джоан Смоллс

Чорна піжама - емблема печалі, білий халатик - емблема кохання. Рікардо Тіші виконав "оду любові і сім'ї"

На показ Givenchy у другий день Нью-йоркській тижні моди з'їхалися всі знаменитості: нев'януча Джулія Робертс, надприродна Ума Турман, Кортні Лав в образі Таїсії Повалій, Лів Тайлер з татом-українцем Стівеном, вагітна Кім Кардашьян з бойфрендом Каньє Вестом і не вагітна Ірина Шейк. І прочая, і прочая.

Зрозуміло, всім цим людям увечері 11 вересня (для нас це було вже ранок 12-го), в кошмарну для Нью-Йорка дату теракту, захотілося зібратися де-небудь разом, щоб не відчувати себе нещасними. Дефіле Givenchy підходило для цього як не можна краще. Це не була ні попса, ні комерція, ні дистильована haute couture, а тільки щира любов і перевірена часом сучасне мистецтво від постановниці шоу - художниці та перформансистки Марини Абрамович.

Сцену для показу колекції Ріккардо Тиші Абрамович влаштувала на пирсе №26 в парку Гудзон Рівер, окуда відкривається вид на Вежу свободи, побудовану на місці будівель Всесвітнього торгового центру. Зіркові гості в нарядах-пеньюара, під стати французької колекції, яку критики вже охрестили "постільної" або "будуарной", сиділи на грубо збитих дерев'яних ящиках. Хіба що пиво не сербали.

Декорації шоу змайстрували з чого попало, якихось відходів і уламків. Коротше, моделі високої моди, не звичні до такого индастриалу, чіплялися за декорації і падали. Їм, на вигляд змучений експонатів з музею Голодомору, тільки облаченым в атлас і мереживо (матеріали 89 образів як би кричали про крихкість і вразливість людського тіла) дбайливо допомагали піднятися. І в цих обрушиваниях і неодмінних підйомах теж був певний символізм.

Фото: Здогадайтеся самі, хто модель Givenchy, a хто званий гість в ч/б дрес-коді

Аfterparty пройшла в тому ж дусі "вечірки на задньому дворі": триповерховий гараж, зовні дерев'яні столи та причепи з вуличною їжею, всередині гігантські ретроавтомобілі, гордість американського автопрому. Звичайно, ще мотоцикли, на яких гімнастки виконували трюки. Головною прикрасою майданчика став великий світиться меседж нинішнього креативного директора легендарного модного дому: I Believe In The Power Of Love. Вірю в силу любові.

І нехай твердять зануди, що весь цей бенкет американського духу на ящиках сербської чаклунки насправді був приурочений до відкриття першого бутіка Givenchy у Місті Великого Яблука. Мовляв, Тиші спеціально переніс свого дефіле модного дому з Паризького тижня моди, яка відкривається 29 вересня, на Нью-Йоркську, щоб привернути увагу заможних маніяків моди американського мегаполісу до свого магазинчика.

Styler в це не вірить. Ми теж віримо у кохання, і готові ще багато разів переглядати цю "оду любові і сім'ї", як охрестив Ріккардо Тиші свій показ на 14-ту річницю трагедії, і заливатися сльозами співчуття нью-йоркців і всьому людству в цілому. Головне, щоб на пеньюар не накапала.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся