Близько половини залучених коштів стартап планує витратити на маркетинг і активне розширення на європейські ринки
Українська онлайн-платформа Preply, призначена для пошуку локальних і онлайн-репетиторів, залучила $1,3 млн інвестицій в обмін на акції компанії. Про це повідомляє онлайн-журнал AIN.UA.
Всього вклали свої інвестиції дев'ять інвесторів, серед яких три англійських інвестора, польські фонди Hedgehog Fund, RTAVentures VC, Xevin Investments, українські Digital Future та SMRK, а також інкубатор TechStars.
Preply дозволяє знаходити репетиторів з різних предметів на ринках 5 країн: Польщі, Росії, України, Мексики і Бразилії. Проект знаходиться на ранній стадії експансії в Німеччину, Великобританію та Іспанію.
Відзначається, що близько половини залучених коштів стартап планує витратити на маркетинг і активне розширення на європейські ринки. Друга половина піде на розширення маркетингової та продуктової команди, основна частина якої знаходиться в Києві. До речі, у проекту є також невеликий офіс в Берліні.
Фото: Сервіс Preply (preply.com)
Зараз на платформі налічується 25 тис. репетиторів і 70 тис. зареєстрованих студентів. Мінімальна ціна уроку становить $2 за годину. Пропозиції більшості викладачів знаходяться в діапазоні до $15 за годину навчання.
До речі, український сервіс Mymobstr виграв битву стартапів.
Раніше українські переможці конкурсу Space Apps Challenge від NASA розповіли в ексклюзивному інтерв'ю Styler, що сподіваються реалізувати свій проект на батьківщині.