Фанати можуть виграти золоті кросівки, які були створені на честь Джейме Ланністера
HBO x Koio випустили лімітовану кількість унікальної взуття
Серіал «Гра престолів» за 6 років в ефірі став справжнім брендом, який багато фірм використовують для своєї реклами. Фанати вже бачили лінійку одягу Primark з використанням мотивів гри, настільну гру і навіть секс-іграшки. Тепер HBO об'єднався з італійським лейблом Koio, щоб випустити кросівки, на створення яких надихнув Джейме Ланністер.
Взуття повністю зроблене в золотому кольорі, а на шнурках прикріплена маленька рука, яка додана в знак поваги до підробленої руки Джейме. Крім того, на устілці написано «Цареубивця», а за підошвою намальований герб Ланністерів. Відомо, що обмежена серія кросівок складається з 150-ти пар і не буде продаватися. Щасливими власниками взуття стануть люди, які виграють конкурс в Instagram. Для цього потрібно зробити репост з профілю @koiocollective з хештегом #kingslayer і #myentry.
Фото: скріншот instagram.com/koiocollective/
Фото: Фото: HBO/Koio