ua en ru

Бариста на хіп-хопі з Києва зачитав так, що став зіркою мережі (відео)

Бариста на хіп-хопі з Києва зачитав так, що став зіркою мережі (відео) Колаж РБК-Україна

Цей хлопець продає каву так, що хочеться поставити поруч касу і продавати квитки

У Києві молодий хлопець, що працює баристою на кавомашині в одному зі столичних районів, порадував клієнтів, виконавши фрістайл прямо на робочому місці, поки робив напій. Відповідне відео опублікував Андрій Пухальський.

За його словами, цей бариста робить каву на вулиці Зоологічній.

"Чувак продає каву так, що хочеться поставити поруч касу і продавати квитки. Давайте зробимо хлопця знаменитим!" - написав автор відео.

На зоологічній чувак продає каву так, що хочеться поставити поруч касу і продавати квитки #кофессобой #репер #бариста повне відео, давайте зробимо хлопця знаменитим, робимо перепис

Опубліковано Андреєм Пухальским П'п'ятниця, 17 серпня 2018 р.

Бариста на хіп-хопі (відео: facebook.com/andrey.soundman)

Відео вже розлетілося в мережі і зібрав безліч коментарів від вражених талантом баристи юзерів.

"Все! Їду до нього за кавою і хорошим репчиком", - написала Аліна Турченко.

Бариста на хіп-хопі з Києва зачитав так, що став зіркою мережі (відео)

Скріншот (facebook.com/andrey.soundman)

"Знаю цього хлопця дуже добре. Два рази була з татом на операції в Інституті отоларингології на Зоологічній. Цей хлопець просто диво. Як би не було на душі важко, але від нього практично всі люди йшли з посмішкою на обличчі. Удачі йому!" - зазначила Валентина Лазарь.

Бариста на хіп-хопі з Києва зачитав так, що став зіркою мережі (відео)

Скріншот (facebook.com/andrey.soundman)

До речі, баристі навіть присвячують римовані рядки.

Бариста на хіп-хопі з Києва зачитав так, що став зіркою мережі (відео)

Скріншот (twitter.com/sergonaumovich)

Нагадаємо, що фрістайл - це декламація і спів римованого ритмованого речитативу і віршів, створюваних на ходу, без заздалегідь підготовленого тексту.

Відео: РБК-Україна

Раніше бариста з Києва став Чемпіоном із заварювання кави в джезві.

До речі, в одному з гіпермаркетів Києва помітили дивний маркетинговий хід. Покупцям пропонують придбати товар "зі знижкою", проте по факту за збільшену ціну.