Відомий блогер оригінально інтерпретував дизайн
У Запоріжжі презентували новий туристичний логотип, який представляє собою сім різнокольорових смуг, що перетинаються в одній точці. Одним з можливих слоганів став "Запоріжжя – сім шляхів до пригод". Такий дизайн висміяв відомий блогер Богдан Процишин на сторінці Процишин офіційний Facebook.
"Мені новий логотип Запоріжжя подобається. Реклама кольоровий ізоляційної стрічки, знову-таки", - з сарказмом написав він, зробивши скандальну пародію.
Скріншот поста акаунту facebook.com/ProtsyshynOfficial
На ній логотип помістили на силует тіла, а слоган переробили, як "Запоріжжя – сім шляхів на свою...".
В коментарях сміються над такою "туристичної" розробкою.
"Новий варіант – що треба", "Це, напевно, самий точний логотип нашого міста, тільки попа не така красива", - пишуть юзери.
Відзначимо, що нову символіку Запоріжжя презентували на туристичному форумі.
Фото: Новий лого Запоріжжя (identity.zaporizhzhia.city)
Творці так пояснюють ідею нового логотипу.
"Для логотипу і фірмового стилю ми вибрали такий графічний мову, який буде максимально виразно ідентифікувати у свідомості людей місто Запоріжжя з його особливим, унікальним характером конструктивістської. Традиційна зірка з козацького прапора має шість кутів, а нова сім кутів - це символізує сучасне Запоріжжя з 7-ю туристичними напрямками. Тобто фактично семикутну зірка - це продовження традиції і створення на її основі нового переосмысленного символу у відповідності з сучасними особливостями Запоріжжя", - пишуть на сайті identity.zaporizhzhia.city.
Фото Лого Запоріжжя (identity.zaporizhzhia.city)