У столиці проблеми на такі загрозливі, як в інших регіонах
Українські дороги виглядають жахливо і викликають обурення у місцевих: вони сходять разом зі снігом. За словами експертів, ямковим ремонтом влада намагається усунути дефекти, проте це і є головною помилкою. Про це інформує ТСН.
Посеред Кропивницького у маршрутки через ями відпало колесо. "У нас вже стало традицією в місті літаючі колеса. За останні пару тижнів чотири епізоди", - говорить очевидець події Олег.
В Рівному водіям доводиться постійно маневрувати. Об'їхати всі ями - неможливо. "Катастрофа. Що вам сказати", - констатують водії. Ремонтників тут не бачили роками.
У столиці ситуація трохи краще, але теж далека від ідеалу - кияни заздрять європейським дорогам. Жителі показують жахливі ділянки із справжніми воронками і запевняють: максимум, що може статися з такими місцями - це підсипання щебеню і латка. Крім того, на латки витрачають мінімум асфальту, а замість щебеню використовують шлак з териконів, який менш стійкий і швидше руйнується.
Однак, на думку експертів, такий "ремонт" псує дороги ще більше. Щоб уникнути проблем, покриття потрібно міняти аж до землі, інакше воно буде мати форму западини, в ньому буде затримуватися вода, заходити в тріщини, замерзати там і розморожувати, тому ремонт не протримається й року.
В автодорі невдалі ямкові ремонти коментувати не стали, кажуть, що зараз у них є важливіші справи. Дорожні активісти тим часом підрахували, скільки грошей необхідно на повноцінний ремонт всіх українських доріг. Сума виявилася надзвичайною: близько двох трильйонів гривень.
Нагадаємо, що у Миколаєві кіт "оцінив" якість ямкового ремонту, справивши нужду у свіжоукладений асфальт.
Ми писали, що Укрзалізниця змусить українців платити за ремонт "вбитих" вагонів.
Також ми повідомляли, що на Закарпатті руйнується стратегічно важлива траса. Національна траса Мукачево-Львів на Закарпатті усипана глибокими ямами.