ua en ru

Укрзалізниця знайшла неочікувану заміну контролерам в електричках

Укрзалізниця знайшла неочікувану заміну контролерам в електричках Фото: Укрзалізниця (РБК-Україна)

Контролери на УЗ – найменш ефективний спосіб контролю і стимулює корупцію, впевнений Євген Кравцов

Укрзалізниця сьогодні має безліч проблем.

Контролери в електричках, як показує світовий досвід – найменш ефективний спосіб контролю, адже він стимулює корупцію. Таку заяву зробив в інтерв'ю виданню Сьогодні голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов. Таку відповідь він дав на тезу журналіста про те, що в електричках немає контролю за проїздом – з квитком їде пасажир чи ні.

"Найкращий спосіб – зарежимлення, встановлення турнікетів, систем доступу на станціях. Але це великі капіталовкладення: переобладнання станцій, встановлення турнікетів – досить великі кошти. В умовах, коли приміські перевезення дають 5 млрд збитків та лише 1 млрд доходу, ми не можемо вкладати в це кошти", - заявив Кравцов.

Він також згадав про децентралізацію, яка дала більше можливостей регіонам.

Укрзалізниця знайшла неочікувану заміну контролерам в електричкахФото: Євген Кравцов (РБК-Україна)

"Раніше держава спрямовувала кошти в місцеві бюджети. На сьогоднішній день громадам значно підвищили розмір власних бюджетів", - сказав голова правління Укрзалізниці.

За його словами, на місцях повинні побачити, які у них є проблеми, і якщо проблем зі сполученням немає, а приміські сполучення не потрібні, то це треба обговорювати і деякі сполучення можна закрити.

"А електрички дійсно потрібні суспільству, так що давайте подумаємо, як їх фінансувати. Це ще одна річ, яку ми хочемо прописати в новому законі "Про залізничний транспорт" – приміські сполучення повинні бути виключно за договором з місцевою владою", - підкреслив Євген Кравцов.

Нагадаємо, раніше повідомлялося про підвищення цін за квитки в поїздах Укрзалізниці.

Крім того, стало відомо, що у 2019-му році Укрзалізниця запустить потяг до Берліна.