ua en ru

"Зараз столиця цього не робить": стало відомо, чому Київ зупиняється у заторах під час дощу

"Зараз столиця цього не робить": стало відомо, чому Київ зупиняється у заторах під час дощу Фото РБК-Україна

Також експерт назвав причини пробок

У мережі повідомили, чому погодні умови так сильно впливають на транспортний рух у Києві. Про це передає gloss.ua.

Наголошується, що в столиці найменший дощ і сніг відразу параізовують рух, хоча не повинні істотно впливати на водіння.

Експерт у сфері транспорту та інфраструктури Дмитро Беспалов розповів, що коли транспортний попит перевищує транспортний пропозицію, збільшується затримка для учасників руху та, відповідно, утворюються затори. Він вважає, що пробки потрібно вимірювати кількісно, зіставивши середню швидкість в звичайних умовах і, наприклад, з дощовим днем.

"Зараз Київ цього не робить", - уточнив Дмитро.

Також експерт назвав причини пробок.

За його словами, перша причина – це лінь місцевих жителів.

"Погана погода змушує нас виїжджати в місто на машині, навіть якщо цього не було в планах. Хто захоче йти до зупинки громадського транспорту під дощем і калюжами по изношенному тротуару? З іншого боку, в Києві більше мільйона зареєстрованих автомобілів, при цьому їздять більше 600 тисяч з них. Коефіцієнт використання автомобілів у нас дуже високий, він дорівнює 0,88", - говорить Беспалов.

За словами експерта, це означає, що 88% з тих, хто має вільний доступ до приватного автомобіля, вибере саме його, а не велосипед або громадський транспорт для свого переміщення.

Дмитро вважає, що друга причина пробок в Києві під час поганих погодних умов – це ДТП.

"Дощ або сніг ускладнюють процес управління автомобілем: погіршується видимість, зменшується коефіцієнт зчеплення, збільшується гальмівний шлях і так далі. В дощ аварії трапляються частіше, а їх наслідки більш серйозні. Немає легшого способу створити пробку, ніж за допомогою "вузького місця". Це те, що робить будь-яка ДТП, однак без доступу до даних це неможливо довести або спростувати, а даних для аналізу ДТП в Києві немає у вільному доступі", - повідомив він.

Беспалов рекомендує для того, щоб дощ чи сніг не викликали масштабні пробки в місті, потрібно вимірювати останні, розвивати громадський транспорт і пішохідну інфраструктуру, регулювати паркування.

Нагадаємо, що у Києві п'яний водій придумав оригінальну "відмазку" від "копів".