"Тобто, немає верби і калини?": у мережі відреагували на новий бренд України
Думки людей розділилися
Кабінет міністрів затвердив розроблений спільно з експертним середовищем бренд "Ukraine NOW UA" ("Україна"). Саме цю айдентику будуть презентувати у світі.
Бренд був створений рекламним агентством Banda Agency. Його будуть використовувати в зовнішній рекламі та в пресі, щоб популяризувати країну в світі.
В мережі почали активно обговорювати бренд. Не всі залишилися задоволені.
"А що, гарно Гройсман бюджетні гроші витратив. Тільки це не бренд України, а бренд сьогоднішньої української влади: все робиться через...", - написала журналіст Тетяна Висоцька.
Скріншот поста (facebook.com/ukrainews)
Скріншот поста (facebook.com/mudzhyri)
"Тобто, немає верби і калини? Де вишиванка? Як вони посміли?" – іронізує Alex Cooper.
Скріншот поста (facebook.com/i.alex.cooper)
"Не зовсім розумію, яке смислове навантаження він несе, чим ми пишаємося? Які ключові повідомлення? Що відрізняє нас від інших? Україна зараз – це взагалі дуже сумнівне вираз, адже, на жаль, асоціації про нас за кордоном – далеко не соняшники. Частіше – секс-туризм, війна, заробітчани і країна третього світу. Це потрібно виправляти діями, а не логотипами", - вважає телеведуча Ліка Співаковська.
Скріншот поста (facebook.com/spivakovska)
Скріншот поста (facebook.com/zhuravljova.catherine)
"Починає здаватися, що національний спорт - це г*но на вентилятор", - уточнив активіст Гео Лерос.
Скріншот поста (facebook.com/geo.ya.1)
"Коли за бренд України береться Banda – знай, що хайп очікується славний і від "зради" до "перемоги" буде недовго. Тонко, іронічно з повним проникненням у соціально-економічну ситуацію", - переконана прес-секретар київського метрополітену Наталка Макогон.
Скріншот поста (facebook.com/natalka.makogon)
Раніше у мережі гостро відреагували на висловлювання В'ятровича про дивізію "Галичина".
Хайп таксі #12 з чого треба почати змінювати країну