"Весь вагон біг міняти": в мережі попередили про дивних "електронних квитках" на поїзди "Укрзалізниці"
Українцям продають квитки на поїзди, з якими не пускають в поїзд провідники
Пасажири поїздів ПАТ "Укрзалізниця" продовжують скаржитися на придбані електронні квитки, які не дають права на проїзд. Такий квиток купила і українська журналістка Ірина Плехова, яка розповіла про інцидент на своїй сторінці в соцмережі Facebook.
"Про сервіс з запитаннями до ПАТ "Укрзалізниця" (з надією, що вони не будуть риторичними)", - зазначила вона.
"Поверталася від батьків до Києва. Через справи змушена була на день раніше терміново виїхати. На щастя, 23 серпня таки знайшла останній квиток на потяг класу Інтерсіті. Надзвичайно зраділа, що не доведеться добиратися перекладними. Так ось. Здавалося б, врахувала всі нюанси. А їх багато. Наприклад, саме у потягах Херсон-Київ, Київ-Херсон ніхто дотепер не сканує квиток з телефону. Ну ок, на всіх не вистачило сканерів, тому вдома роздрукували квитки. Проте, виявляється, все не так просто", - розповіла Плехова.
Вона зазначила, що зупинка поїзда в Миколаєві триває всього три хвилини.
"Швиденько побігли до вагона, подаємо роздруківку, а провідниця каже: "Це несправжній квиток. Треба роздрукований". Спантеличена, нічого не розуміючи, кажу: "Так ось же, роздруковано".
- Ні, це приставний вагон міжнародного сполучення Херсон - Мінськ, ваші листочки нам не підходять. Треба було в касі нормальний квиток взяти. Ну, добре, сідайте. На наступній станції - Долинська - у вас буде час замінити квиток в касі", - передала журналіст розмова з провідницею.
"До Долинської мене не попускало. Практично весь вагон вискочив на станції обмінювати свої роздруківки на "нормальні квитки", - зазначила автор публікації.
Фото: Квиток (facebook.com/plekhova)
"Так, все обміняли. Так, все обміняли. Проте, чому на квитках не було вказано, що роздруківка не буде дійсною? Чому на станції в Миколаєві, а ми чекали на потяг понад 20 хвилин, жодного разу не було сказано про цю колізію? Чому, як виявилося у розмові з провідниками, білоруській стороні не було надано прізвища людей, які їхали по Україні? Звідки ми мали дізнатися про прикрі реалії внутрішніх недомовленостей між українськими і білоруськими перевізниками?" – обурилася журналіст
"Іще, вагон був оснащений для перевезення людей з інвалідністю. Дівчина з Херсона придбала квитки на Київ і виявилося, що ці квитки - на місця людей з інвалідністю. Білоруська ж сторона дуже довго її не пропускала, бо у них була інформація про те, що пасажир з інвалідністю придбав квиток. Невже не можна було дати оновлену інформацію білорусам?" – обурилася пасажир.
"Чому я це пишу? Пасажири, обговорюючи ці питання аж до Києва, зробили висновок: - Ну тепер будемо знати.
Мені не подобається позиція, коли тільки я буду про це знати. Мені б хотілося, щоб інші пасажири не мали нервів на зупинці у 3 хвилини, не відстоювали свої права на перевезення, не бігали 500 метрівок, а просто посміхалися і раділи сервісу. Тому чекаю відповіді від Вас, шановна ПАТ "Укрзалізниця"!" – зазначила Ірина Плехова.
Вона також виділила коментар інший пасажирки поїздів "Укрзалізниці".
"P. S. Виношу з коментарів. Так, іще важливий нюанс. Я дуже рада, що таке сполучення взагалі існує із зупинкою у Миколаїв. Однак, вагони, які ви пустили класу Інтерсіті, - це просто відремонтовані й переобладнані старі вагони. Вай-фаю нема, зарядок нема, кондиціонування нема, сервісу нема. Багато чого нема. І це також для мене ставлення до півдня, бо більшість моїх співгромадян їдуть на море на південь - чи то в миколаївському, чи в херсонському напрямках. Їдуть з дітьми, людьми похилого віку, при цьому, навіть не можуть одержати нормальну поїздку тривалістю понад 5 годин. Це один з найдовших переїздів по Україні у вагонах, які не витримують критики", - зазначили в мережі.
Скріншот поста (facebook.com/plekhova)
Скріншот коментарів (facebook.com/plekhova)
Раніше українців попередили про жахливий сервіс для покупки квитків на поїзди.
Чоловік купив квиток на ранковий шестигодинний поїзд "Інтерсіті" з Києва в Краматорськ. Йому прийшов PDF-файл квитка, який пізніше він показав провідникові та, навіть, начальнику поїзда. У відповідь він почув, що це не квиток, а протокол про наміри взяти квиток, який необхідно обміняти в касі.
Нагадаємо, українці побавились безглуздою послугою, яку надає "Укрзалізниця".
До речі, "Укрзалізниця" відкрила продаж квитків на поїзд "чотирьох столиць".
Що може статися під час поїздки на машині (відео: STYLER.rbc.ua)