Пасажири скаржаться на снігову кашу в транспорті
Мешканці Києва з настанням зими поскаржилися на бруд у маршрутках. Журналісти з'ясували, як часто водії повинні прибирати в салоні.
"Після снігопаду у салонах маршруток — болото, і не можна нормально стояти в салоні, до того ж занадто холодно. Чи є якась температурна норма для перевізників і як часто вони повинні прибирати?", — обурилася киянка Ганна Фіалковская.
Однак температурні та санітарні норми для маршруток досі не прописані, передає "Сегодня".
"У нашому законодавстві прописаних норм щодо необхідної кількості проведених прибирань в салоні маршрутки немає. Головне, щоб в автобусі було чисто, безпечно та комфортно пасажирам в будь-який час року. Протягом дня водії повинні прибирати, навіть, кілька разів в салоні, якщо це необхідно. Якщо санітарні норми все ж порушуються, то пасажири можуть поскаржитися в контактний центр мерії за телефоном 15-51, або ж звернутися до департаменту транспортної інфраструктури КМДА. І тоді з перевізниками конкретного маршруту проведуть профілактичну бесіду з цього приводу і проведуть перевірку", – розповів Сергій Савтир, начальник комунальної служби перевезень КМДА.
Також журналісти з'ясували, що рівень тепла в салоні теж ніде не регламентується.
За словами чиновника, проконтролювати цей процес непросто.
"А от якщо водій маршрутки, наприклад, хамить пасажирам або порушує правила дорожнього руху, можна ще зателефонувати на урядову гарячу лінію 15-45. І тоді після ретельної перевірки перевізника можуть, навіть, позбавити ліцензії", – уточнив Савтир.
До речі, у Києві подорожчав проїзд у маршрутках.