Google запустив "розумну" рекламу на білбордах
Фото: Вулична реклама
Головна мета концепції зводиться до того, щоб транслювати "правильну рекламу" в "правильному місці" "правильним споживачам"
Компанія Google почала тестування технологій релевантної (відповідної по темі змістом навколишнього її тексту) DoubleClick на вуличних білбордах Лондона. Про це повідомляє американське видання Business Insider.
Технологія буде збирати різну інформацію, наприклад дані про погодні умови, майбутні заходи або дорожньої ситуації, щоб показувати найбільш релевантну рекламу на щитах міста.
Раніше така система від Google під назвою DoubleClick використовувалася тільки на Інтернет-сайтах.
Основна ідея Google в тому, що технологія дозволить показати рекламодавцям ефективність релевантної офлайн-реклами. Поки DoubleClick на білбордах буде діяти тільки в тестовому режимі. Компанія розміщує рекламу в різних точках Лондона, щоб з'ясувати, які бренди і в який час доби краще всього просувати.
"Існує одна поширена помилка, прихильники якого стверджують, що поєднати два найбільших рекламних ринку - просто. Запуск експерименту показав, що існує цілий ряд принципово різних аспектів, над якими доведеться багато працювати, перш ніж вони будуть засвоєні ринком. Наприклад, такими аспектами є: обслуговування динамічного креативу, вимірювання показів, формування звітності для рекламодавців, відстеження даних про споживачів рекламного продукту, формування моделі закупівлі показів, управління дозодами від реклами і багато іншого", - говорить керівник підрозділу мобільних рішень платформи DoubleClick Тім Коллер.

Фото: DoubleClick на вуличних білбордах Лондона

Фото: DoubleClick на вуличних білбордах Лондона
До речі, Google запустить 300 повітряних кульок для роздачі Інтернету.
Раніше триста міст України були додані в "Перегляд вулиць" від Google.