ua en ru

Юлія Тимошенко купила сало і вишиванки на ринку в Чернігові

Юлія Тимошенко купила сало і вишиванки на ринку в Чернігові Юлія Тимошенко

Тимошенко купила вишиванки собі, зятю та онучці

Кандидата у президенти України Юлію Тимошенко 30 січня побачили на центральному ринку у Чернігові. Як стверджують очевидці, лідер "Батьківщини" багато спілкувалася з продавцями та відвідувачами, пройшлася торгівельними рядами, на яких продаються як промислові товари, так і продукти харчування.

На ринку голова партії охоче вибирала свіже сало, а також придбала у місцевих торговців вишиванки.

Пізніше на своїй сторінці у Facebook Юлія Тимошенко підтвердила, що була на чернігівському ринку, купила вишиванки собі, зятю та онучці і навіть виклала відео.

Чернігів. Центральний ринок.

Сьогодні була на ринку у Чернігові… В Україні ринки мають більше ніж «утилітарне» значення. Це – реальний центр життєдіяльності тієї чи іншої місцевості, і відгомін давньої культури. На ринок ідуть не тільки скупитися, а й дізнатися новини, провести якісь свої локальні «дебати», скласти враження, перевірити ту чи іншу версію подій, послухати чуток… Ринок в Україні – це такий собі фейсбук «вживу»… Не випадково радять іти саме на базар, щоб дізнатися, чим живе і чим дихає народ… Можу сказати, що народ живе переважно проблемами та нез’ясованими питаннями й тривогами. Чи буде й далі дорожчати газ? Як сплатити борги за іпотеку? Де взяти грошей на ліки? Чому така мала пенсія? Люди, з одного боку, бачать новини по телевізору і чують, що у нас «реформи і все чудово», а з іншого боку, вони йдуть на базар, заходять до аптеки і чомусь ніякого «покращення» не помічають… Таким чином, між телевізором і холодильником виникає непоборний антагонізм. Кожен хоче справедливості, кожен хоче правди, кожен хоче нормального, комфортного гідного життя. Люди розуміють, що для цього треба щось міняти. Передусім, владу. Люди готові до змін, готові до вибору, готові обрати новий шлях. І попри всі труднощі та негаразди, в людях живе надія. Надія і сподівання, що нам таки під силу побудувати таку Україну, якої ми варті. Це – найголовніше. Принагідно купила у Чернігові три чудові вишиті сорочки. Собі, Єві і зятеві. Також купила сала… Сало в Україні – не просто продукт, а засіб національної ідентифікації. Як сказав мені один чоловік: якщо сала купила – значить, то порядна людина… Я цей тест пройшла :)

Опубліковано Юлією Тимошенко Середа, 30 січня 2019 р.

Тимошенко на ринку в Чернігові

У своєму пості вона зауважила, що в Україні ринки – "це реальний центр життєдіяльності тієї чи іншої місцевості, відгомін давньої культури", це місце, де можна не тільки скупитися, а й "дізнатися новини, провести якісь свої локальні "дебати", скласти враження, перевірити ту чи іншу версію подій".

"Ринок в Україні – це такий собі Фейсбук "вживу"… Не випадково радять іти саме на базар, щоб дізнатися, чим живе і чим дихає народ. Люди, з одного боку, бачать новини по телевізору і чують, що у нас "реформи і все чудово", а з іншого боку, вони йдуть на базар, заходять до аптеки і чомусь ніякого "покращення" не помічають… Таким чином, між телевізором і холодильником виникає непоборний антагонізм", - написала Тимошенко.

За спостереженнями лідера "Батьківщини", сьогодні кожен хоче справедливості, правди, нормального, комфортного та гідного життя.

"Люди розуміють, що для цього треба щось міняти. Передусім, владу. Люди готові до змін, готові до вибору, готові обрати новий шлях", - сказала вона.

Також Юлія Тимошенко відзначила, що попри всі труднощі та негаразди, в українцях живе надія.

"Надія і сподівання, що нам таки під силу побудувати таку Україну, якої ми варті. Це – найголовніше", - оптимістично наголосила вона.

Нагадаємо, що 30 січня Тимошенко згадала про Всеволода Нестайка.