ua en ru

Дослідники дізналися, як визначити справжнього прихильника "Гри престолів"

Дослідники дізналися, як визначити справжнього прихильника "Гри престолів" "Гра престолів" (Фото: HBO)

Фанати серіалу люблять пити віскі і каву

Через шалену популярність "Гри престолів" фанати шоу теж стали феноменом, який активно вивчається дослідниками. Компанія рекламних технологій Viant опублікувала результати своїх спостережень за смаками шанувальників серіалу. Аналітики дізналися, що ця аудиторія вірна своєму будинку, улюбленим брендам і враженням. Тепер маркетологи зможуть використовувати результати дослідження для створення успішних рекламних кампаній.

Останні дані показують, що шанувальники "Гри престолів" на 25% частіше за інших телеглядачів купують каву в Starbucks і віскі. На 34% частіше вони обирають Nordstrom, де в середньому витрачають $ 315 щомісяця, а зробити покупку в знаменитому Walmart у них на 8% менше. Фанати шоу на 25% частіше п'ють скотч і віскі і на 19% частіше текілу. Каву ця аудиторія купує на 27% частіше в Starbucks і Dunkin 'Donuts. Аналітики також з'ясували, що шанувальники на 5% рідше заводять собак і на 12% менш схильні заводити кішок.

Директор по маркетингу компанії Viant Джон Шульц зазначив: "Хоча більша частина даних навколо "Гри престолів" зараз пов'язана з соціальним контентом, рекламодавцям корисно зрозуміти, які продукти купує ця аудиторія і що вони люблять, а не тільки те, що вони говорять в Інтернеті. Тобто реальні події, витрачені гроші і придбані продукти є потужними індикаторами майбутньої поведінки".