Київський вокзал змінять до невпізнання: мережа скипіла
Укрзалізниця показала, як буде виглядати київський вокзал
Укрзалізниця вирішила реконструювати київський ж/д вокзал. Більше всього змін чекає привокзальну площу: там посадять дерева, встановлять лавки, позбудуться від постійних заторів біля входу на центральний вокзал.
Проект реконструкції столичного вокзалу показав голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов на своїй Facebook-сторінці. При цьому він зазначив, що буде ще чимало доробок, експертиз і додаткових архітектурних рішень. Але вже зараз зрозуміло: Вокзальна площа зміниться майже до невпізнання.
Проект реконструкції київського вокзалу (facebook.com/Kravtsov.Evg)
За словами чиновника, площу зроблять більш зручною в першу чергу - для пасажирів. Буде розширено пішохідний простір, зони тротуарів, оптимізована логістика з громадським транспортом. Ця робота, каже Кравцов, стане першим важливим етапом.
Після першого етапу розпочнеться об'єднання приміського і центрального залізничних вокзалів в єдиний вокзальний комплекс з інтеграцією його в систему міського громадського транспорту, зокрема, швидкісного трамвая.
Київський вокзал у сутінках (фото: facebook.com/JSCUkrzaliznytsia)
Чиновник пообіцяв, що затягувати з реалізацією реконструкції УЗ не буде - початок робіт планується вже з липня цього року. Але вже зараз користувачі мережі задоволені побаченим проектом реконструкції. Причини невдоволення у всіх різні.
- А чому немає велосипедної інфраструктури? Ні велодоріжок / велосмуг, ні велопарковок. До того ж, всю ділянку до зупинки громадського транспорту можна перетворити в сквер-громадський простір.
- Коли ви цганів приберете з вокзалу?
- А громадське обговорення буде? Чи ці коментарі і є громадським обговоренням?
- Навісу не вистачає до платформ громадського транспорту.
- А другий вихід зі станції метро "Вокзальна"?
- Дуже прошу збільшити шрифт на табло графіка руху поїздів. Навіть людям з 100% зором не дуже видно.
- А як заїхати на машині, щоб пасажиру вивантажитися? З речами до входу тільки йти, судячи з фото, метрів 70. Дороги дуже вузькі, буде суцільний затор навколо...
- Мене цікавить питання безбар'єрності та наявності ліфтів на кожну платформу. Вони передбачені проектом?
- Можна було додати арт-інсталяції та пішохідний фонтан. Мало озеленення. Саджайте побільше дерев!
Фотожаба (facebook.com/ruslan.khavriuta)
До речі, це не всі сюрпризи, які УЗ готує українцям. Наприклад, нещодавно стало відомо, що в Укрзалізниці хочуть реформувати приміські перевезення навколо Києва за прикладом Мюнхена та Франкфурта.