ua en ru

В одном зі столичних відділень "Нової пошти" розгорівся "мовний" скандал

В одном зі столичних відділень "Нової пошти" розгорівся "мовний" скандал Фото: Вивіска на відділенні "Нової пошти" (УНІАН)

Керівництво вже відреагувало на прикрий інцидент

В одному із відділень "Нової пошти" Києва розгорівся скандал через відмову співробітниці спілкуватися з клієнтом українською мовою. Про це повідомив користувач Олексій Тітов на своїй сторінці у Facebook.

Чоловік розповів, що у 68-му відділенні "Нової пошти" столиці один із співробітників в категоричній формі відмовилася спілкуватися з клієнтом державню мовою, заявивши, що спеціально не буде вивчати "украинский язык".

"Старший касир (за відсутності адміністратора), на мою думку, невдало вирішила влагодити проблемну ситуацію запропонувавши шукати того оператора який зможе обслужити мене українською. Додавши що вони не можуть дискримінувати своїх співробітників", - повідомив він.

alt

Скріншот поста (facebook.com/oleksiy.titov)

Згодом Титов повідомив, що працівника було звільнено. Але, як наголошує Олексій, на 4-му році війни з Росією має бути жорстка і рішуча реакція на такі ситуації. Автор зазначає, що можна з максимальним розумінням ставитись до людини, яка через ті чи інші обставини (наприклад, відсутність умов для вивчення мови на тепер уже окупованих територіях) не знає чогось, але докладає зусилля і намагається змінюватись, але не можна прияти позицію цього оператора, який принципово не бажає вивчити 3 десятки слів, необхідних для нормального обслуговування.

В свою чергу, керівництво пообіцяло навести порядок в плані використання державної мови у фірмі.

altСкріншот поста (facebook.com/oleksiy.titov)

Нагадаємо, що у Києві біля Московського мосту бродить лось.