Шукайте магнітики: у Криму показали новий туристичний логотип
Для відпочиваючих в окупації зробили ребрендинг Криму
Для окупованого Криму створили новий туристичний логотип, який тепер як "Я. Крим. Точка тяжіння".
"Ці чотири слова і точка лягли в основне поняття, що таке Крим, яке ми несемо. Цей брендлайн має два рівня. "Я. Крим" – це якась персоналізація Криму. Крим як би говорить від власного обличчя", – розповіла представник організації Союзу дизайнерів Росії Ольга Степанова, повідомляє "РИА Новости".
За її словами, словосполучення "точка тяжіння" в логотипі означає пошук "кримських магнітів".
"Це окрема програма, яка буде розроблена більш докладно і буде втілюватися в системі брендування не тільки самого Криму, але в системі брендування кожного, навіть самого маленького об'єкту", – додала вона.
До речі, російський співак жорстко висловився про окупацію Криму.