Інститут краси відмовився обслуговувати клієнта українською
Конфлікт стався під час заповнення амбулаторної карти
У Києві розгорівся мовний скандал. Адміністратор в інституті краси відмовилася обслуговувати клієнта українською мовою. Про це написав фотограф Олександр Заклецький, один з учасників конфлікту, на своїй сторінці в Facebook.
Чоловік помітив, що в реєстратурі йому оформили амбулаторну карту російською мовою, і адміністратор відмовилася виправити її державною мову.
Скріншот поста з аккаунта www.facebook.com/alex.zakletsky
"Далі відбувся діалог:
- Пробачте, але моє прізвище пишеться через знак пом'якшення "Заклецький".
- А я російською заповнила.
- Взагалі-то у нас 25 років як незалежна держава, де державною є українська мова. Та всі офіційні папери пишуться українською.
- Я 25 років в реєстратурі працюю і заповнюю російською, нам так зручно.
- Ви порушуєте законодавство.
- Немає такого закону, що картки треба українською заповнювати!
- Все уряд і Кабінет міністрів видає всі офіційні папери українською мовою.
- Ми не Кабінет міністрів.
- Ви підпорядковані Міністерству охорони здоров'я, яке є частиною уряду, вам цього мало? Вам лист від Уляни Супрун треба?
- Хоч і ось Супрун, я 25 років російською заповнюю!" - передав діалог фотограф.
Скріншот поста з аккаунта www.facebook.com/alex.zakletsky
"Привіт вам з мовного гетто, шановні", - підсумував Заклецький.
Крім того, він уточнив, що сайт установи оформлено російською мовою.