Український стартап переміг на престижному європейському конкурсі
Фото: Стартап ДонорUA (vk.com)
Нагорода нашим співвітчизникам дісталася за розроблення інтелектуальної системи пошуку донорів крові на базі соціальних мереж і розумних роботів
Команда соціального стартапу ДонорUA здобула перемогу в конкурсі Startup Weekend: Social Innovation, що проходив у Стокгольмі.
Нагорода дісталася українцям за розроблення інтелектуальної системи по залученню донорів крові на базі соціальних мереж і розумних роботів.
"Суть проекту полягає в тому, щоб використати всі наявні сучасні комунікаційні канали для рекрутингу донорів. Це можуть бути соціальні мережі, месенджери, розумні системи оповіщення та таргетовані e-mail розсилки. Система розумних ботів може автоматично відповідати на питання донорів, розсилати повідомлення, стежити за певними медичними показниками донора і автоматизувати певні процеси (наприклад, зарезервувати місце в центрі здачі крові або повідомити про те, що центр буде додатково працювати в суботу)", - відзначають стартапери.

Фото: Учасники конкурсу Startup Weekend: Social Innovation (donor.ua)
Керівник IT-компанії DevRain Solutions і співзасновник ДонорUA Олександр Краковецький говорить, що система спочатку була розроблена для України, а тепер виводиться на міжнародний рівень у рамках проекту udonors. Для її творців перемога в конкурсі мала велике психологічне значення.
"Для нас було важливо подати його не просто як соціальний проект, а як стартап, який може зацікавити країни, служби крові, міжнародні фонди і так далі", - розповів Краковецька в інтерв'ю виданню "Новий Час".
За його словами, було "психологічно важливо зрозуміти, що ідея може розглядатися не просто як соціальний проект в рамках однієї країни, а як спосіб вирішення гострих соціальних проблем за допомогою сучасних IT-технологій.
До речі, українці створюють унікальний кардиобраслет.
Раніше розробники одеського стартапу розробили пристрій для усвідомлених сновидінь Luciding.