"Я не Фреймут і не цяцька": в мережі обурені якістю послуг "Укрзалізниці"

"Я не Фреймут і не цяцька": в мережі обурені якістю послуг "Укрзалізниці"
Фото: Поїзди УЖД (РБК-Україна)

Вартість квитків підвищується, а якість послуг - ні

Головний редактор рубрики "StarFashion" в журналі STARWAY і співак Святослав Лукинич поскаржився на якість білизни, яку йому видали в поїзді. Про це він написав на своїй сторінці в Facebook.

"Для того щоб спати на не обісцяній чи на не обриганій простині треба їздити на СВ, а не в купе?? Яка логіка в вашій ієрархії нормального ставлення до пасажирів?? Я не Фреймут і не цяцька. Я просто переймаюсь за своє здоров‘я і здоров’я тисячі Українців які користуються вашими послугами.", - написав Лукинич.

"Я не Фреймут і не цяцька": в мережі обурені якістю послуг "Укрзалізниці"

Скріншот поста (facebook.com/Святослав Лукинич)

Білизну, яке видали Святославу Лукиничу було не просто сире, як це часто буває, а з явними брудними плямами.

"Я не Фреймут і не цяцька": в мережі обурені якістю послуг "Укрзалізниці""Я не Фреймут і не цяцька": в мережі обурені якістю послуг "Укрзалізниці"
 

Фото: Білизна, яке видали пасажиру (facebook.com/Святослав Лукинич)

Провідник, до якого звернувся пасажир з проханням замінити білизну, спочатку відмовлявся, мотивуючи це тим, що запасних комплектів немає.
"Я не Фреймут і не цяцька": в мережі обурені якістю послуг "Укрзалізниці"

Скріншот коментарів(facebook.com/Святослав Лукинич)

Після написаної скарги, білизну Лукиничу все таки поміняли.

До речі, нещодавно ми писали про те, чому українська залізниця знаходиться в жахливому стані.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся