"Я не Фреймут і не цяцька": в мережі обурені якістю послуг "Укрзалізниці"
Вартість квитків підвищується, а якість послуг - ні
Головний редактор рубрики "StarFashion" в журналі STARWAY і співак Святослав Лукинич поскаржився на якість білизни, яку йому видали в поїзді. Про це він написав на своїй сторінці в Facebook.
"Для того щоб спати на не обісцяній чи на не обриганій простині треба їздити на СВ, а не в купе?? Яка логіка в вашій ієрархії нормального ставлення до пасажирів?? Я не Фреймут і не цяцька. Я просто переймаюсь за своє здоров‘я і здоров’я тисячі Українців які користуються вашими послугами.", - написав Лукинич.
Скріншот поста (facebook.com/Святослав Лукинич)
Білизну, яке видали Святославу Лукиничу було не просто сире, як це часто буває, а з явними брудними плямами.
Фото: Білизна, яке видали пасажиру (facebook.com/Святослав Лукинич)
Провідник, до якого звернувся пасажир з проханням замінити білизну, спочатку відмовлявся, мотивуючи це тим, що запасних комплектів немає.
Скріншот коментарів(facebook.com/Святослав Лукинич)
Після написаної скарги, білизну Лукиничу все таки поміняли.
До речі, нещодавно ми писали про те, чому українська залізниця знаходиться в жахливому стані.