В YouTube з'явиться реклама, яку неможливо відключити
Відеохостинг YouTube офіційно оголосив про тестування нового виду реклами, яку користувач не зможе відключити
Рекламні ролики тривалістю в 6 секунд будуть розміщуватися на початку кожного кліпу на YouTube, а відключити їх буде неможливо.
Новий вид реклами, який отримав назву Bumper буде з'являтися при перегляді відео на YouTube тільки на мобільних пристроях. Відповідне повідомлення з'явилося в блозі компанії Google.
Основною цільовою аудиторією подібної реклами є молоді люди.
"Останні дослідження показали, що половина людей у віці від 18 до 49 років використовує свої мобільні девайси для перегляду відео. Навіть у вітальні більшість воліє використовувати свої девайси. І оскільки звички глядачів змінюються, ми працюємо над тим, щоб представити новий формат реклами, адаптований під "нових" глядачів", - йдеться в тексті повідомлення.
Для користувачів комп'ютерів залишать звичні рекламні ролики, які можна відключити після п'ятої секунди перегляду.
Раніше ми писали про те, що зірка серіалу "Друзі" наковтався пилу в першому випуску Top Gear.